Fenerbahçe ile oynanan Süper Kupa mücadelesinde Volkan ile girdiği ikili tartışma sonucu bir anda yeniden gündeme oturan Felipe Melo, bir gazetede yer alan haberi kişisel Instagram hesabından paylaştı. '25 milyon askeri var' başlıklı gazete haberini takipçileriyle paylaşan Melo, fotoğrafın altına ise "Askerleri seviyorum ve Galatasaray'ın komutanlarını" notunu düştü.
Son Dakika › Spor › Felipe Melo'nun Askerleri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.