Fenerliler Statta Toplanmaya Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fenerliler Statta Toplanmaya Başladı

12.05.2012 13:48  Güncelleme: 13:59

Fenerbahçe-Galatasaray maçına saatler kala taraflarlar, stat çevresinde toplanmaya başladı.

Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadyumu'nda oynanacak Fenerbahçe- Galatasaray maçına saatler kala taraflarlar, stat çevresinde toplanmaya başladı. Atkıları ve bayraklarıyla stat çevresinde toplanan Fenerbahçeli taraftarlar, zaman zaman takımlarının lehine tezahüratlar atıyor.

Türkiye'nin dört biryanından gelen Fenerbahçe taraftarları saat 19.00'da Şükrü Saraçoğlu Stadyumu'nda oynanacak Fenerbahçe-Galatasaray öncesinde stat çevresinde yerlerini aldı. Formaları, atkıları ve bayraklarıyla stat çevresinde ve kafelerde oturan taraftarlar, zaman zaman da takımlarının lehine tezahüratlar yapıyor. Taraftarlar, "Erken geldik arkadaşlarımızla maç saatini kafede bekleyeceğiz. Kombine biletimiz vardı bilet bulmakta zorlanmadık. Maç sonucu 3-1 olur" dedi.

Antalya'dan gelen taraftarlar ise sabah saatlerinde geldiklerini belirterek, "Maç başlayana kadar buradayız. Bugün burada dolaşmaya doyum olmaz, maçı biz alacağız. Skorda 3-1 olur" dedi. Başka taraftar ise 3 tane takım elbisesine iddiaya girdiğini ifade ederek "Şampiyon olacağız, kutlamayı da burada yapacağız" şeklinde konuştu.

Fenerbahçeli taraftarlar maç için stada gelmeye devam ediyor. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Fenerliler Statta Toplanmaya Başladı - Son Dakika


Advertisement