G.Saraylılar'dan F.Bahçe'ye Gönderme - Son Dakika
Son Dakika Logo

G.Saraylılar'dan F.Bahçe'ye Gönderme

G.Saraylılar\'dan F.Bahçe\'ye Gönderme
22.07.2013 09:07  Güncelleme: 11:32

Galatasaraylı taraftarlar, Malaga ile oynanan karşılaşmada ezeli rakiplerine göndermeden bulunmayı ihmal etmedi.

Atatürk Stadı'nda oynanan karşılaşmaya İzmir ve çevresinden gelen sarı kırmızılı taraftarlar yoğun ilgi gösterdi.

Açık tribünün tamamen dolduğu müsabakada, kapalı tribünde az sayıda bir boşluk kaldı. Taraftarlar İzmir'in il trafik kodu nedeniyle 35. dakikada meşale yaktılar. Meşale yakımının ardından saha dumanla kaplanırken, hakem de su molası verdi. 

Karşılaşmanın başında Fatih Terim lehinde tezahürat yapan taraftarlar, maç içinde Drogba'nın üst üste yaptığı şık hareketlere de destek verdi.

Müsabakanın uzatma bölümünde sahaya giren 2 Galatasaray taraftarından birisi oyundaki Burak Yılmaz'ın yanına kadar gitti. İki kişi güvenlik güçleri tarafından saha dışına çıkarıldı. Karşılaşmanın bitiş düdüğünün ardından da Galatasaraylı oyunculara ulaşmak isteyen taraftarlar güvenlik güçleri tarafından engellendi.

F.BAHÇE'YE GÖNDERME

Galatasaraylı taraftarlar, Malaga ile oynanan karşılaşmada ezeli rakiplerine göndermeden bulunmayı ihmal etmedi.

Hazırlık maçında İzmir'de İspanyol ekibi Malaga ile karşılaşan Galatasaray'da taraftardan Fenerbahçe'ye gönderme.

Sarı kırmızılı taraftarlar; "CAS'IMLAR SİZİN MAYISLAR BİZİM" yazılı pankartla ezeli rakiplerine gönderme yaptı.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor G.Saraylılar'dan F.Bahçe'ye Gönderme - Son Dakika


Advertisement