Galatasaray'da Derbi Öncesi Moral Yemeği - Son Dakika
Son Dakika Logo

Galatasaray'da Derbi Öncesi Moral Yemeği

03.01.2015 21:04

Kulüp ikinci başkanı Albayrak ile Galatasaray Sportif AŞ yöneticisi Dürüst, tesislerde futbolcular ve teknik heyetle yemek yedi.

Spor Toto Süper Lig'deki önemli derbi karşılaşmasında yarın Beşiktaş'a konuk olacak Galatasaray'da moral amaçlı akşam yemeği yendi.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanın ardından yine tesislerde bir yemek yendiği kaydedilirken, organizasyonda sarı-kırmızılı futbolcular ve teknik heyete, kulüp ikinci başkanı Abdurrahim Albayrak ile Galatasaray Futbol AŞ yöneticisi Ali Dürüst'ün de eşlik ettikleri aktarıldı.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Galatasaray'da Derbi Öncesi Moral Yemeği - Son Dakika


Advertisement