Maltepe Belediyesi Sahaya Çıkmadı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Maltepe Belediyesi Sahaya Çıkmadı

21.09.2014 19:07

Hentbol Bayanlar Süper Lig'in ilk haftasında Maltepe Belediyesi, deplasmanda Yenimahalle Belediyesi ile oynaması gereken maça çıkmadı.

Alınan bilgiye göre, Hentbol Bayanlar Süper Lig'in açılış haftasındaki Yenimahalle Belediyesi- Maltepe Belediyesi maçı, konuk takımın sahaya çıkmaması nedeniyle oynanamadı.

Maçın hükmen Yenimahalle Belediyesi lehine tescil edilmesi bekleniyor.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Maltepe Belediyesi Sahaya Çıkmadı - Son Dakika


Advertisement