Bu yıl Genç Erkekler ve Genç Kadınlar Dünya Boks Şampiyonası 10-24 Nisan 2021 tarihleri arasında, Polonya'nın Kielce şehrinde düzenlenecek. Şampiyona öncesinde kampta bulunan genç erkekler ve genç kadınlar milli takımları, Türkiye'den ayrılmadan önce tedbir amaçlı Covid-19 PCR testi yaptırdı.
8 MİLLİ BOKSÖR VE 3 ANTRENÖR KARANTİNAYA ALINDI
Yapılan testler sonucunda Genç Kadınlar Milli Takımı'ndan 6, Genç Erkekler Milli Takımı'ndan 2, antrenörlerden de 3 kişinin testi pozitif çıktı. Bunun üzerine sporcu ve antrenörlerden oluşan 11 kişi Kastamonu'daki yurtlarda karantinaya alındı.Genç Kadınlar Milli Takım'ın sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi. Dünya Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil edemeyecekleri için çok üzgün olduklarını ifade eden Milli Takım antrenörü İbrahim Gündoğdu; ''Şampiyonaya giden milli takımımıza başarılar diliyoruz. Allah yollarını açık etsin. Ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceklerine inanıyoruz" dedi.



Son Dakika › Spor › Milli sporculara koronavirüs şoku! 8 milli boksör Dünya Şampiyonası'na katılamadı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.