Şampiyon Atıcılardan Başkan Keleş'e Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şampiyon Atıcılardan Başkan Keleş'e Ziyaret

Şampiyon Atıcılardan Başkan Keleş\'e Ziyaret
06.06.2017 14:39

Atıcılık kategorisinde Türkiye 1’inciliği ile 3’üncülüğünü kazanan Avcılık ve Atıcılık Kulübü ile Düzce Merkez Avcılık ve Atıcılık Kulübü üyeleri Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş’i makamında ziyaret ettiler.

Atıcılık kategorisinde Türkiye 1'inciliği ile 3'üncülüğünü kazanan Avcılık ve Atıcılık Kulübü ile Düzce Merkez Avcılık ve Atıcılık Kulübü üyeleri Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş'i makamında ziyaret ettiler. Başkan Mehmet Keleş, Türkiye şampiyonasında dereceye giren kulüplere 10 bin liralık hediye çeki ile katkıda bulundu.

Bir süre önce gerçekleştirilen Avcılık Türkiye Şampiyonasında Double Trap dalında Düzce Avcılık ve Atıcılık Kulübü ile Düzce Merkez Avcılık ve Atıcılık Kulübü Türkiye 1'inciliği ile 3'üncülüğünü kazandılar. Ferdi müsabakalarda Beytullah Balkancı birinci, Servet Sivrikaya ikinci, Cihat Çelebi ise üçüncü oldu. Kulüp üyeleri Başkan Mehmet Keleş'i makamında ziyaret ederek şampiyona hakkında bilgi verdiler. Başkan Mehmet Keleş, sporcuların başarılarından dolayı gurur duyduğunu belirterek "Düzce'de Atıcılık önemli bir seviyeye geldi. Türkiye çapında başarılara imza atıyorlar. Düzce Belediyesi olarak bu spora katkı sağlamak amacıyla atış poligonu yapacağız. Bunun için araştırmalarımıza başladık. Tamamlandığında Türkiye'de ses getiren müsabakalar olacaktır" dedi.

Başkan Mehmet Keleş daha sonra da kulüplere 10 bin liralık hediye çeki takdim etti. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Şampiyon Atıcılardan Başkan Keleş'e Ziyaret - Son Dakika


Advertisement