Yozgat'ın Yerköy İlçesinde Rehberlik ve Araştırma Merkezi tarafından hazırlanan
"Hafif Düzeyde Zihinsel Engellilerde Mesleki Yönlendirme" isimli proje kapsamında Almanya'nın Augsburg kentine giden 16 katılımcı Yozgat'a döndü.
Yerköy Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü Mustafa Atmaca, hazırladıkları proje ile
16 kişilik bir grupla Almanya'ya gittiklerini belirterek,
"Almanya'da, zihinsel engellilere sunulan barınma, eğitim, sosyal ve kültürel hizmetlerin sunuluşu, sürekliliği ve kalitesine yönelik çok çarpıcı uygulamalara şahit olduk. Bu uygulamaların ülkemizde de yapılabilmesi için öncelikle engelliye bakış açısının değişmesi gerekmektedir." dedi.
Bu tür ziyaretlerin öncelikle eğitimciler olmak üzere toplumun her kesimini kapsayacak şekilde yaygınlaştırılması gerektiğini vurgulayan Atmaca, "Bu ziyaretlerde katılımcılarımız olumlu izlenimlerle döndü. İnşallah bu izlenimler ilimizdeki çalışmalar en iyi şekilde yansıtılacaktır." diye konuştu. - YOZGAT
Son Dakika › Yerel › AB Projesiyle Yerköy'den Almanya'ya Giden Grup Döndü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.