AFAD, 3 Şubat Çay-Sultandağı depremini unutmadı - Son Dakika
Son Dakika Logo

AFAD, 3 Şubat Çay-Sultandağı depremini unutmadı

AFAD, 3 Şubat Çay-Sultandağı depremini unutmadı
03.02.2023 10:31  Güncelleme: 10:37

Afyonkarahisar İl Afet ve Acil Durumu Müdürlüğü (AFAD) tarafından3 Şubat Çay-Sultandağı depreminin yıl dönümü dolayısıyla bir açıklama yapıldı.

Afyonkarahisar İl Afet ve Acil Durumu Müdürlüğü (AFAD) tarafından

3 Şubat Çay-Sultandağı depreminin yıl dönümü dolayısıyla bir açıklama yapıldı. AFAD'dan yapılan yazılı açıklamada afetlere karşı dirençli kentler oluşturulması gerektiği vurgulanarak, "Sultandağı-Çay-Bolvadin ve Çobanlar ilçemizi etkileyen 2002 yılı depreminin yıl dönümü, bu vesileyle 3 Şubat depreminde ve bütün afetlerde hayatını kaybedenleri rahmetle anıyoruz. Allah tekrarını yaşatmasın. Çıkarmamız gereken ders ise can ve mal kayıplarımızın yaşanmaması için afetlere karşı dirençli kentler oluşturmak. Bunun örneği ise son Düzce depremidir ve görülmüştür ki depremin afete dönüşmesinin önündeki en büyük engel sağlam bina" ifadelerine yer verildi. - AFYONKARAHİSAR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel AFAD, 3 Şubat Çay-Sultandağı depremini unutmadı - Son Dakika


Advertisement