Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından
"Taşımalı Eğitim Planlama Komisyon" toplantısı yapıldı.
Milli Eğitim Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, toplantıya Milli Eğitim Müdürü Fatih Başak'ın başkanlık yaptığı belirtildi.
Açıklamada, 2013-2014 eğitim öğretim yılında Ağrı'da yeni taşımalı kapsamına alınacak yerleşim birimlerinin tespiti, taşınacak öğrenci sayısının belirlenmesi ve taşıma planlaması ile ilgili konuların ele alındığı ifade edildi. - AĞRI
Son Dakika › Yerel › Ağrı'da 'Taşımalı Eğitim Planlama Komisyon' Toplantısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.