AK Parti İkizce ilçe 4. olağan kongresinde başkanlığa Kemal Ergün seçildi.
İkizce Düğün Salonu'nda gerçekleşen kongreye mevcut başkan Sıtkı Siyambaş'ın aday olmaması nedeniyle Kemal Ergün, tek liste halinde girdi. Kongrede faaliyet ve mali raporlarının okunmasının ardından seçime geçildi. 144 delegenin oy kullandığı seçimde oyların tamamını alan Ergün başkanlığa seçildi.
Kongreye katılan TBMM Başkanlık Divanı Üyesi ve AK Parti Ordu Milletvekili Mustafa Hamarat, seçim öncesinde yaptığı konuşmada, "Partimiz 'biz' diyerek, benlik duygusu olmadan gönüllerde kuruldu. Biz milletvekillerinden istifade edin, bizi zorlayın. Bir yanlış yaparsak da bizi uyarın" dedi.
- ORDU
Son Dakika › Yerel › AK Parti İkizce İlçe Başkanlığına Ergün Seçildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.