AK Parti Aksaray İl Başkanlığı'nca, "Yeşil Bir Aksaray" kampanyası kapsamında bin fidan düzenlenen törenle dikildi.
AK Parti Aksaray İl Başkanı Abdulkadir Karatay, Laleli Mahallesi'nde düzenlenen törende, gelecek nesillere daha yeşil bir şehir bırakmak istediklerini söyledi.
Bu kapsamda partililerle bir araya gelerek kampanyayı düzenlediklerini aktaran Karatay, "Aksaray, Türkiye'nin en kurak illerinden biri durumunda. Bizler bunu önlemek ve şehrimizi yeşillendirmek için fidan dikiyoruz. Parti olarak bu tür sosyal çalışmalarımız devam edecektir" diye konuştu.
Konuşmanın ardından bin fidan partililer tarafından toprakla buluşturuldu.
Törene, AK Parti Gençlik Kolları Başkanı Abdulsamet Kılıç ve parti üyeleri katıldı.
Son Dakika › Yerel › Aksaray'da Fidan Dikme Çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.