Anadolu Filarmoni Orkestrası Salihli'de Öğrencilere Konser Verdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Anadolu Filarmoni Orkestrası Salihli'de Öğrencilere Konser Verdi

14.03.2012 17:40

Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın desteğiyle İzmir merkezli kurulan Anadolu Filarmoni Orkestrası, Anadolu turnesi programı kapsamında Salihli'de lise öğrencilerine konser verdi.

Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın desteğiyle İzmir merkezli kurulan Anadolu Filarmoni Orkestrası, Anadolu turnesi programı kapsamında Salihli'de lise öğrencilerine konser verdi.

Salihli Lisesi konferans salonundaki konsere öğrenciler büyük ilgi gösterdi.

Orkestranın 2006 yılında kurulduğunu belirten Solist Lütfi Tuna, "Amacımız sadece müziği değil görsel sanatların tümünü tiyatroyu, baleyi, operayı, şiiri, resmi köylere daha önce sanatla hiç buluşmamış insanların ayağına götürmek, sanat, opera, tiyatro ve müzik hakkında onları bilgiler vermek ve örnekler sunmak" dedi.

- MANİSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Anadolu Filarmoni Orkestrası Salihli'de Öğrencilere Konser Verdi - Son Dakika


Advertisement