Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın desteğiyle İzmir merkezli kurulan Anadolu Filarmoni Orkestrası, Anadolu turnesi programı kapsamında Salihli'de lise öğrencilerine konser verdi.
Salihli Lisesi konferans salonundaki konsere öğrenciler büyük ilgi gösterdi.
Orkestranın 2006 yılında kurulduğunu belirten Solist Lütfi Tuna, "Amacımız sadece müziği değil görsel sanatların tümünü tiyatroyu, baleyi, operayı, şiiri, resmi köylere daha önce sanatla hiç buluşmamış insanların ayağına götürmek, sanat, opera, tiyatro ve müzik hakkında onları bilgiler vermek ve örnekler sunmak" dedi.
- MANİSA
Son Dakika › Yerel › Anadolu Filarmoni Orkestrası Salihli'de Öğrencilere Konser Verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.