Aşçılık Kursuna Katılanlar Hünerlerini Sergiledi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aşçılık Kursuna Katılanlar Hünerlerini Sergiledi

03.09.2015 10:51

Niğde'de, aşçılık kursuna katılanların ürünlerinin yer aldığı sergi açıldı.

Niğde'de, aşçılık kursuna katılanların ürünlerinin yer aldığı sergi açıldı.

Niğde Belediyesi ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde açılan kursa katılanlar hünerlerini sergiledi.

Yaptıkları yemekleri Kız Teknik ve Meslek Lisesi'nin bahçesinde davetlilere tattıran kursiyerler, beğeni topladı.

Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, programda yaptığı konuşmada,  kursiyerleri tebrik ederek, "Bu kursları açmamızdaki amacımız, herkesi meslek sahibi yapmaktır. Bu kapsamda 'Ne iş olsa yaparım' düşüncesi yerine 'ben işimde uzmanım' diyebilen sertifikalı kişiler yetiştirerek, iş bulmalarını sağlamak istiyoruz" dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Aşçılık Kursuna Katılanlar Hünerlerini Sergiledi - Son Dakika


Advertisement