Aydın Esnaf Odaları Birliği Başkanı Hulisi Akşit, Esnaf Odaları Birliği yönetimi, Esnaf Odaları Birliği merkez oda başkanları, Aydın - Muğla Bölge Birliği Başkanı Necip Saraç ve yönetimi Aydın Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na geçmiş olsun ziyaretinde bulundu.
Aydın Belediyesi Encümen Salonu'nda gerçekleşen ziyarette
Aydın Esnaf Odaları Birliği Başkanı Hulisi Akşit, Başkan Çerçioğlu'na geçmiş olsun dileklerini ileterek, "Bugün oda başkanlarımızla birlikte sayın başkanımıza geçmiş olsun ziyaretinde bulunmak istedik. Başkanımızı tekrar görevinin başında görmekten çok mutluyuz" dedi.
Yapılan ziyaretten dolayı memnuniyetini dile getiren Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu "Şu an sağlığım iyi ve görevimin başındayım.
Dilerim böyle kazalar bir daha yaşanmaz. Aydın Esnaf Odaları Birliği ve Aydın- Muğla Bölge Birliği'ne yaptıkları bu ziyaretten dolayı teşekkür ediyorum ve çalışmalarında başarılar diliyorum"
dedi. - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Aydın Esnaf Odalarından Başkan Çerçioğlu'na Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.