Bandırma'da 150 Kişiden Organ Bağışı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bandırma'da 150 Kişiden Organ Bağışı

05.05.2012 17:00

Bandırma'da, İl Sağlık Müdürlüğü'nün, Bandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nin destekleriyle yürüttüğü "Organ Bağışı Kampanyası"na vatandaşlar, ilgi gösterdi.

Bandırma'da, İl Sağlık Müdürlüğü'nün, Bandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nin destekleriyle yürüttüğü "Organ Bağışı Kampanyası"na vatandaşlar, ilgi gösterdi.

İnönü Caddesi, Bandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ve Liman Alışveriş Merkezi olmak üzere üç ayrı noktada gerçekleşen dört günlük kampanya süresince 150 kişi, organ bağışında bulundu.

Organ bağışında bulunan kişilere, doku ve organ bağış belgesi verildi.

- BALIKESİR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bandırma'da 150 Kişiden Organ Bağışı - Son Dakika


Advertisement