Bandırma'da, İl Sağlık Müdürlüğü'nün, Bandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nin destekleriyle yürüttüğü "Organ Bağışı Kampanyası"na vatandaşlar, ilgi gösterdi.
İnönü Caddesi, Bandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ve Liman Alışveriş Merkezi olmak üzere üç ayrı noktada gerçekleşen dört günlük kampanya süresince 150 kişi, organ bağışında bulundu.
Organ bağışında bulunan kişilere, doku ve organ bağış belgesi verildi.
- BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › Bandırma'da 150 Kişiden Organ Bağışı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.