Başarılı Güreşçilerden Kaymakama Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başarılı Güreşçilerden Kaymakama Ziyaret

13.11.2013 16:09

10 Kasım Atatürk’ü Anma Haftası dolayısıyla Erzurum'da düzenlenen turnuvada dereceye giren minik güreşçiler, Oltu Kaymakamı Abdullah Şen'i ziyaret etti.

10 Kasım Atatürk'ü Anma Haftası dolayısıyla Erzurum'da düzenlenen turnuvada dereceye giren minik güreşçiler, Oltu Kaymakamı Abdullah Şen'i ziyaret etti.

Kaymakam Şen, Palandöken Spor Salonu'nda düzenlenen turnuvada kilolarında Furkan Gökçe, Hasan Gür, Kadir Bektaş ve  Hifzullah Zeyrek'i makamında kabul ederek, tebrik etti.

Oltu'nun güreş sporunda dünya çapında bir başarıya sahip olduğunu belirten Şen, öğrencilere çeşitli armağanlar verdi.

Şen, güreş antrenörü Erturan Ay'a da Oltu taşı tesbih hediye etti. - Erzurum

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Başarılı Güreşçilerden Kaymakama Ziyaret - Son Dakika


Advertisement