Şanlıurfa Belediye Başkanı Ahmet Eşref Fakıbaba, 18 Mart Şehitler Günü ve Çanakkale Zaferi'nin yıl dönümü dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Fakıbaba, mesajında şu ifadelere yer verdi:
"2014 yılını solukladığımız şu günlerde, mazinin onur, gurur, kahramanlık ve zafer kokan sayfaları arasında bir kez daha geziniyoruz. Türk'üyle, Kürt'üyle, Laz'ıyla, Çerkez'iyle, doğusuyla, batısıyla, kuzeyiyle, güneyiyle bir bütün olmuş milletimizin haklı ve şanlı mücadelesi Kurtuluş Savaşımıza ve bu ölüm-kalım mücadelesinin en önemli duraklarından olan Çanakkale Cephesine nazar ediyoruz. Çünkü Çanakkale ruhu bu millettin en büyük kardeşlik hazinesidir. Binlerce Mehmetçiğin, asil kanıyla zihinlere kazıdığı 'Çanakkale geçilmez' sözünü, bir kez daha iliklerimize kadar hissediyoruz. Bu duygu ve düşüncelerle Çanakkale Zaferinin yıl dönümü ve 18 Mart Şehitler Gününü kutluyor; tüm şehit ve gazilerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyorum. Ruhları şad olsun. Onurlarını korumak için şehit düşen bir milletin nesilleri olarak bize bırakılan bu emanete sahip çıkmak ve ilelebet korumak bizim en önemli görevimizdir." - ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › Başkan Fakıbaba, Çanakkale Mesajı Yayımladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.