Bayanlar Voleybol Süper Ligi'ne terfi maçlarında Salihli Belediyespor, Halkbank Gazi Üniversitesi'ni 3-0 yendi.
Türkiye Voleybol Federasyonu'nca Alanya Belediyesi'nin ev sahipliğinde düzenlenen Bayanlar Voleybol Süper Ligi'ne terfi maçlarında dün Karşıyaka'ya yenilen Salihli Belediyespor, Halkbank Gazi Üniversitesi'ni 90 dakika süren maçta 25-21, 25-23, 25-21'lik setlerde 3-0 mağlup etti.
İki maç sonucunda Halkbank Gazi Üniversitesi ile Salihli Belediyespor, birer galibiyet aldı. Yarın yapılacak maçların ardından turnuvada ilk iki sırayı alan takımlar Bayanlar Voleybol Süper Ligi'ne yükselecek. - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Bayanlar Voleybol Süper Ligi'ne Terfi Maçları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.