Bilimsel Dişhekimliği'nin Kuruluşunun 104'üncü Yılı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bilimsel Dişhekimliği'nin Kuruluşunun 104'üncü Yılı

22.11.2012 11:07  Güncelleme: 11:03

Bilimsel Dişhekimliği'nin Kuruluşunun 104'üncü yıl dönümü dolayısıyla Eskişehir, Kütahya, Bilecik'te Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu.

Bilimsel Dişhekimliği'nin Kuruluşunun 104'üncü yıl dönümü dolayısıyla Eskişehir, Kütahya, Bilecik Dişhekimleri Odası Yönetim Kurulu Vilayet Meydanı'ndaki Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu.

Saygı duruşunda bulunmasının ardından bir konuşma yapan Eskişehir Dişhekimleri Odası Başkanı Metin Aktan, Türkiye'deki dişhekimi sorununun uzmanlıkla ilgisinin bulunmadığını belirterek, asıl sorunun halkın dişhekimlerine ulaşamamasından kaynaklandığını kaydetti.

Kamuda ve özelde dişhekimi coğrafi dağılımının dengeli olması gerektiğini ifade eden Aktan, "Dişhekimliğinde doğru planlama ve mesleği gerekli yeterlilikte uygulayabilen dişhekimlerinin ülkenin her yerinde hizmet verebilmesi sağlanmalıdır. Dişhekiliği mesleğine hak ettiği önem verilmeli, koruyucu ve ağız diş sağlığı hizmetleri öncelikli olmalıdır" dedi.

Muhabir: Ekip

Yayıncı: Deniz Açık - ESKİŞEHİR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bilimsel Dişhekimliği'nin Kuruluşunun 104'üncü Yılı - Son Dakika


Advertisement