Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde, 29 yıldan bu yana ilçede Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olarak görev yapmakta olan Dr.İbrahim Baylav, başarılı fotoğrafçı oldu. 5 yıldan bu yana fotoğraf çektiğini anlatan Baylav, emekli olduktan sonra fotoğrafa daha çok zaman ayıracağını söyledi.
Burhaniye'de Zeytin Fotoğraf Amatörleri Derneği(Zeyfod) üyesi olan 65 yaşındaki Dr.İbrahim Baylav, Kuvva-yi Milliye Müzesi'nde açılan karma sergiye katıldı. 6.defa sergiye katıldığını anlatan Baylav," 29 yıldan bu yana Burhaniye Devlet Hastanesinde görev yapmaktayım. 5 yıl önce fotoğraf çekmeye başladım. Bu arada Zeyfod'a üye oldum. Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Yıl içinde emekli olacağım. Emekli olduktan sonra fotoğraf çekmeye daha çok zaman ayıracağım" dedi. - BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › Burhaniye'de Başarılı Doktor, Fotoğrafçı Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.