Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde, BENGİ Projesi kapsamında çeşitli etkinlikler yapılırken, Faruk Kızıklı İlkokulu Ana Sınıfı öğrencileri de velileriyle birlikte okul bahçesine ağaç dikti. Öğretmenleri Özlem Demirtaş, Saniye Sevimli ve Ebru Bayram'ın öncülüğünde bir araya gelen minikler, 20 adet manolya ve sedir fidanı dikerken büyük mutluluk yaşadı.
Burhaniye de, BENGİ projesi kapsamında, Kaymakam Hüseyin Öner'in öncülüğünde çok sayıda etkinliğe imza atılırken, Faruk Kızıklı İlkokulu'nun minikleride okul bahçesine ağaç dikti. Okul bahçesini yeşillendiren minikler, büyük mutluluk yaşarken, Okul Müdürü Hızır Gündoğmuş da, çalışmalara katılan öğretmen, öğrenci ve velileri kutladı. Müdür Hızır Gündoğmuş, manolya ve sedir türlerinden oluşan 20 adet fidan dikildiğini söyledi. - BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › Burhaniye'de Minikler Velileriyle Birlikte Ağaç Dikti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.