Didim'de İlköğretim Haftası etkinlikleri İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün Atatürk Anıtı'na çelenk koyma töreniyle başladı.
Kent Meydanındaki törene İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Turan Kaya, Belediye Başkan yardımcısı Salih Bankoğlu, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürüleri, bazı kurumların müdürleri, Siyasi parti ilçe başkanları ve belediye meclis üyeleri, okul Müdürleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Turan Kaya Atatürk anıtına çelenk koydu; ardından 1 dakikalık saygı duruşunda bulunuldu ve akabinde İstiklal Marşı okundu. - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Didim'de İlköğretim Haftası Kutlamaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.