Dinlenme Tesisleri Gıda Denetiminden Geçti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Dinlenme Tesisleri Gıda Denetiminden Geçti

17.07.2013 10:05

TEM otoyolunun Bolu güzergahında bulunan dinlenme tesisleri gıda denetiminden geçti

TEM otoyolunun Bolu güzergahında bulunan dinlenme tesisleri gıda denetiminden geçti.

Bolu Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, ramazan ayı nedeniyle TEM otoyolu üzerinde bulunan dinlenme tesisi, otel, lokanta gibi yerlerin gıda güvenliği açısından kontrollerinin yapıldığı bildirildi.

Ramazan ayı boyunca vatandaşların daha sağlıklı gıda maddeleri tüketmeleri için çalışma başlatıldığının ifade edildiği açıklamada, gıda denetleme ekiplerinin il genelinde bulunan gıda üretimi, satış ve toplu tüketim yerlerini denetlediği belirtildi.

Açıklamada, gıda denetim ve kontrollerinin ramazan ayı boyunca aralıklarla devam edeceği kaydedilirken, vatandaşların karşılaştıkları olumsuzlukları "Alo 174 Gıda" hattına bildirmeleri gerektiği ifade edildi. - Bolu

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Dinlenme Tesisleri Gıda Denetiminden Geçti - Son Dakika


Advertisement