Gaziantep Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuvarı öğrencileri Dörtyol'da "Türkülerle Çanakkale Zaferi" adlı konser verdi.
Dörtyol Belediye Başkanı Fadıl Keskin, Dörtyol Düğün Salonu'nda düzenlenen etkinlikte yaptığı konuşmada, organizasyonu belediye ve Türk Ocakları Dörtyol Şubesi ile ortaklaşa yaptıklarını kaydetti.
Keskin, Çanakkale ruhunun her kesime anlatılması için gayret gösterdiklerini belirtti.
Gaziantep Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuvarı Müdürü Öğretim Görevlisi Hakan Tatyüz de "Türkülerle Çanakkale Zaferi" adlı konser programının turne kapsamında Türkiye'nin dört bir yanında sahneye çıktığını ifade etti.
Tatyüz, "Milli mücadelede etkin bir görev alan Dörtyol'da sahneye çıkmaktan dolayı mutluyuz" dedi.
Konserin ardından Belediye Başkanı Keskin, Tatyüz'e plaket verdi.
Konsere Garnizon Komutanı Jandarma Yarbay Mesut Cihaner ve çok sayıda dinleyici katıldı.
- HATAY
Son Dakika › Yerel › Dörtyol'da 'Türkülerle Çanakkale Zaferi' Konseri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.