Elazığ'da Motosikletli Işık İhlali - Son Dakika
Son Dakika Logo

Elazığ'da Motosikletli Işık İhlali

09.03.2025 12:42

Elazığ'da kırmızı ışık ihlali yapan motosikletli sürücü, kameralar tarafından kaydedildi.

Elazığ'da ışık ihlali yapan motosikletli kamerada

ELAZIĞ - Elazığ'da bir motosiklet sürücüsünün kırmızı ışık ihlali kameralara yansıdı.

Olay, merkez Zübeyde Hanım Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 34 RG 338 plakalı motosikletiyle ilerleyen sürücüsü, kırmızı ışık yanmasına rağmen durmayarak devam etti. Sürücünün kırmızı ışık ihlali başka bir aracın kamerasına yansıdı. Hem kendi hem de başkasının canını tehlikeye atan sürücü tepki çekti.

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Elazığ'da Motosikletli Işık İhlali - Son Dakika


Advertisement