Ergani Gençlerbirliği Şampiyon Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ergani Gençlerbirliği Şampiyon Oldu

21.05.2016 13:35

Ergani Gençlerbirliği U16 Genç Takımı’nın il şampiyonu olması ilçede sevinçle karşılandı.

Ergani Gençlerbirliği U16 Genç Takımı'nın il şampiyonu olması ilçede sevinçle karşılandı.

Tek devreli lig usulü şeklinde oynanan ve 15 takımın yer aldığı müsabakalarda 12 galibiyet, 2 beraberlik ve 1 yenilgi alarak, 38 gol atan ve sadece kalesinde 11 gol gören Ergani Gençlerbirliği, Diyarbakır'ı grup müsabakalarında temsil etme hakkını elde etti. Ergani Gençlerbirliği Spor Genel Koordinatörü Mehmet Kanat, hedeflerinin Türkiye şampiyonu olmak olduğunu söyledi. Kanat, "Çok mutluyuz. Tüm oyuncularımı yürekten kutluyorum. Geçen yıl İzmir'de oynadığımız final maçlarında Türkiye üçüncüsü olmuştuk. Takımımızda bazı eksiklerimiz vardı. Bu yıl eksiklerimizi gidererek yaptığımız birkaç takviye ile geçen yıl arzuladığımız Türkiye şampiyonluğunu kazanmak istiyoruz. Ekonomik sıkıntılardan dolayı özverili bir şekilde oynayan tüm futbolcularımıza teşekkür ediyorum. Bu olumsuzluklara rağmen sağlanan başarının görünmezden gelinmemesi gerekir. Ergani'yi en iyi şekilde biz tanıtıyoruz. Bu tanıtımın belgesi de aldığımız şampiyonluklar ve başarılardır" dedi. - DİYARBAKIR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Ergani Gençlerbirliği Şampiyon Oldu - Son Dakika


Advertisement