Eski Yenimahaleliler Yemekte Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eski Yenimahaleliler Yemekte Buluştu

Eski Yenimahaleliler Yemekte Buluştu
02.04.2013 10:10

Yenimahalleliler Derneğini'nin düzenlediği yemekte bir araya gelen Yenimahalleliler eski günleri andı.

Yenimahalleliler Derneğini'nin düzenlediği yemekte bir araya gelen Yenimahalleliler eski günleri andı. Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar'ın da katıldığı yemekte dünden bugüne Yenimahalle'nin hikayesi anlatıldı.

Yenimahalle Şehir Lokali'nde düzenlenen yemeğe dernek başkanı Baskın Sürmeli ev sahipliği yaptı. Dernek üyelerinin katıldığı yemekte geçmişten günümüze Yenimahalle'nin gelişimi konuşuldu. Eski Belediye Başkanlarından Ragıp Tüzün'ün ilçe haline getirdiği Yenimahalle'nin hızla geliştiğine dikkat çekilen gecede konuşan Yaşar, belediye olarak Yenimahalle'nin büyümesi ve Başkent'in parlayan ilçelerinde biri olması için çalıştıklarını söyledi.

'AVRUPA STANDARTLARINDA BİR YENİMAHALLE'

Kentsel dönüşüm projeleri ile Yenimahalle'nin çehresinin değiştiğini belirten Yaşar, yapılan parklar, spor tesisleri, modern pazar yerleri ve sağlık merkezleri ile Avrupa standartlarında bir ilçe inşa etmeyi hedeflediklerini söyledi. - ANKARA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Eski Yenimahaleliler Yemekte Buluştu - Son Dakika


Advertisement