Gaziler, Başkan'ı Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziler, Başkan'ı Ziyaret Etti

Gaziler, Başkan\'ı Ziyaret Etti
18.09.2015 19:56

Gaziler Günü nedeniyle Kütahya’daki gazi dernekleri temsilcileri, Belediye Başkanı Kamil Saraçoğlu’nu makamında ziyaret etti.

Gaziler Günü nedeniyle Kütahya'daki gazi dernekleri temsilcileri, Belediye Başkanı Kamil Saraçoğlu'nu makamında ziyaret etti.

Ziyarette konuşan Belediye Başkanı Kamil Saraçoğlu, "19 Eylül Gaziler Günü içinde bulunduğu hafta münasebetiyle ben öncelikle vefat eden gazilerimizi rahmetle anıyorum. Yaşayan gazilerimize hayırlı, uzun ömürler diliyorum. Vatanımızın savunması için canlarını seve seve ortaya koyarak bu fedakarlığı gösteren gazilerimiz, elbette her türlü takdire şayandır. Onlar bize emanettir. Şehitlerimiz, şehit ailelerle birlikte gazilerimizle de her zaman birlikteyiz. Onların yanındayız. Her türlü desteği, bize düşen vazifeyi yapmaya hazır olduğumuzu ifade ediyorum.Tüm gazilerimizin Gaziler Haftası'nı kutluyorum" dedi. (EFE) - KÜTAHYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Gaziler, Başkan'ı Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement