Canik Belediye Başkanı Osman Genç, ilçede hayata geçirdikleri çoğu projenin eşi ve benzerinin olmadığını söyledi.
Canik'te 10 yıldır kapılarının olmadığını ve hep şantiyede olduklarını belirten Belediye Başkanı Osman Genç, hayata geçirdikleri projelerin diğer belediyelere örnek olduğunu kaydetti. Birçok eserin eşinin benzerinin olmadığını ve Canik'i 10 yılda çekim merkezi haline getirdiklerini ifade eden Genç, "Nüfusumuzun yüzde 52 artmasının yanında, yılda 10 milyondan fazla insanımızı, ilçemize kazandırdığımız kültür, eğitim, ticaret ve yaşam merkezlerinde ağırlıyoruz" dedi.
Samsun'un tek özel üniversitesini Canik'e kazandırdıklarına işaret eden Genç, "Canik Kültür Merkezi, Hasan Doğan Spor ve Eğitim Merkezi, Meşe Kültür Tesisleri, 8 Mart Aile Okulu ve Eğitim Merkezi, Canik Akıl Küpü ve Etüt Merkezi öz kaynaklarımızla yaptığımız örnek eserlerimiz. Yine bizim öncüsü olduğumuz özel ulusal ve uluslararası yatırımlar da bölgemizde başka yerde yok. İlk günden bugüne kadar Canik'e en iyisini sunmanın gayreti içerisinde olduk" diye konuştu. - SAMSUN
Son Dakika › Yerel › Genç: 'Eserlerimizin Eşi Benzeri Yok' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.