Genç Kızlar Türkiye Şampiyonası grup maçlarına katılacak Ereğli Belediyespor Bayan Futbol Takımı, hazırlıklarını tamamladı.
Teknik Sorumlu Nejat Bakan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, grup maçlarının 24-28 Ağustos tarihlerinde Kırıkkale'de oynanacağını söyledi.
Gruplardan birinci çıkmak istediklerini ifade eden Bakan, "Takımımız grup maçlarında Bakırköy, Urfa Gençlik, Konak ve Ağrı Birlikspor takımlarıyla karşı karşıya gelecek. İlk maçımızı 24 Ağustos'ta Bakırköy ile oynayacağız. İyi hazırlandık. Genç ve yetenekli oyuncularımız var. İnşallah grupları birinci olarak tamamlayacağız. Kırıkkale'deki maçlar için yarın 17 kişilik kafileyle ilçeden ayrılacağız" diye konuştu.
Son Dakika › Yerel › Genç Kızlar Türkiye Şampiyonası' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.