Gençlik Merkezinde 'Sinema Günleri' Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gençlik Merkezinde 'Sinema Günleri' Başladı

Gençlik Merkezinde \'Sinema Günleri\' Başladı
30.10.2013 15:39

Şanlıurfa Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı Bahçelievler Gençlik Merkezi tarafından öğrencilere yönelik sinema günlerini başlattı.

Şanlıurfa Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı Bahçelievler Gençlik Merkezi tarafından öğrencilere yönelik sinema günlerini başlattı.

Konu ile ilgili açıklama yapan Bahçelievler Gençlik Merkezi Müdürü İbrahim Halil Alp, sinema gösterimlerine çok sayıda öğrencinin katıldığını ifade ederek, "Gençlik Merkezi'nin organize ettiği etkinlik, katılımcıların talebinin devam ettiği sürece devam edecektir. Çok sayıda öğrencilerimiz sinema günlerimize katıldı. İlk film olarak öğrencilerimize eğitici bir film olan 'Koro' filmini izlettik. Çocuklarımıza ve gençlerimize göre sinema gösterimimiz sürekli devam edecektir" dedi. - ŞANLIURFA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Gençlik Merkezinde 'Sinema Günleri' Başladı - Son Dakika


Advertisement