Mersin'de Süs Bitkileri Yetiştiriciliği kursunda eğitim alan 10 işitme engelli, Mersin Büyükşehir Belediyesi fidanlığında süs bitkileri yetiştirdi. Engelli kursiyerlerin çiçek fideleri Barbaros Caddesi'ndeki kavşağa dikildi.
Mersin Büyükşehir Belediyesi'nin, Mersin Çalışma ve İş Kurumu (İŞKUR) İl Müdürlüğü, Mersin Halk Eğitim Merkezi ve A.S.O ile ortaklaşa düzenlediği, Süs Bitkileri Yetiştiriciliği kursunda eğitim alan 10 işitme engelli kursiyerin yetiştirdiği süs bitkileri fideleri, Park ve Bahçeler Daire Başkanlığı ekipleri tarafından Barbaros Caddesi Akademi Hastanesi kavşağına dikildi. Yapılan peyzaj çalışmasının ardından renklenen kavşakta, kursiyerler kendi yetiştirdikleri süs bitkileri önünde hatıra fotoğrafı çektirdi. - MERSİN
Son Dakika › Yerel › İşitme Engelli Kursiyerler Yetiştirdikleri Çiçeklerle Kavşakları Süsledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.