Kars-Ardahan-Iğdır Serhatlılar Birliği Federasyonu'nun 4.Olağan Genel Kurulu'nda Federasyon Başkanlığına, Erdoğan Yıldırım yeniden seçildi.
Genel Kurulda yapılan seçimde, tüm delegelerin oyunu alan Yıldırım, yaptığı teşekkür konuşmasında, bundan sonra da daha iyi şeyler yapmaya çalışacağını, bölgeye ve Ankara'daki hemşehrilerine hizmetlerinin her geçen gün artacağını söyledi.
- ANKARA
Son Dakika › Yerel › Kars-Ardahan-Iğdır Serhatlılar Birliği Federasyonu Genel Kurulu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.