Küçük Öğrenciler Masa Tenisinde Ter Döktü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Küçük Öğrenciler Masa Tenisinde Ter Döktü

Küçük Öğrenciler Masa Tenisinde Ter Döktü
19.02.2013 11:16

Erzurum GHSİM tarafından düzenlenen Küçükler Masa Tenisi İl Birinciliği müsabakaları yapıldı.

Erzurum GHSİM tarafından düzenlenen Küçükler Masa Tenisi İl Birinciliği müsabakaları yapıldı.

Erzurum Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Okullararası Küçük Erkekler ve Küçük Bayanlar Masa Tenisi İl Birinciliği maçları düzenlendi. Okullararası Küçükler Masa Tenisi İl Birinciliği Müsabakaları 14-15 Şubat 2013 tarihleri arasında

Yakutiye

Spor Salonu'nda yapıldı. Yapılan karşılaşmalar sonunda küçük erkeklerde birinci olan

Sabancı Orta Okulu Türkiye şampiyonasında Erzurum'u temsil etmeye hak kazandı. Küçük kızlarda ise

birinci

olan Pasinler Tepecik Ota Okulu ilimizi temsil edecek. Masa Tenisi İl Temsilcisi Ali Durmuş ve İl Hakem Kurulu Başkanı Uğur Toprak yönetiminde yapılan Masa Tenisi müsabakaları büyük bir ilgi gördü. İl Temsilcisi Ali Durmuş, ödül töreninde yaptığı konuşmada, "Erzurum'u Türkiye şampiyonasında temsil edecek olan Sabancı Orta Okulu'na ve Pasinler Tepecik Orta Okulu'na başarılılar diliyoruz. İnşallah ilimizi en güzel şekilde temsil edecekler" dedi. - ERZURUM

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Küçük Öğrenciler Masa Tenisinde Ter Döktü - Son Dakika


Advertisement