Konya'nın Kulu ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında konser düzenlendi.
Belediye Düğün Salonu'nda, Kulu Lisesi ve Kulu Anadolu Lisesi öğrencilerinin ortaklaşa hazırladığı konsere Kaymakam Ayhan Işık, Belediye Başkanı Ahmet Yıldız, İlçe Milli Eğitim Müdürü Servet Altuntaş, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı. Konserde, öğrenciler solo ve koro parçalar seslendirdi. - KONYA
Son Dakika › Yerel › Kulu'da Lise Öğrencilerinden Konser - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.