Kulu'da Lise Öğrencilerinden Konser - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kulu'da Lise Öğrencilerinden Konser

Kulu\'da Lise Öğrencilerinden Konser
22.05.2012 11:48

Konya'nın Kulu ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında konser düzenlendi.

Konya'nın Kulu ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında konser düzenlendi.

Belediye Düğün Salonu'nda, Kulu Lisesi ve Kulu Anadolu Lisesi öğrencilerinin ortaklaşa hazırladığı konsere Kaymakam Ayhan Işık, Belediye Başkanı Ahmet Yıldız, İlçe Milli Eğitim Müdürü Servet Altuntaş, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı. Konserde, öğrenciler solo ve koro parçalar seslendirdi. - KONYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kulu'da Lise Öğrencilerinden Konser - Son Dakika


Advertisement