Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü'nce
(BYEGM) başlatılan "Basın-Yayın ve Gazeteciler Hatıra Ormanı" projesi kapsamında Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürü Murat Karakaya, Kütahya'da gazetecilerle fidan dikti.
Karakaya'nın yanı sıra Kütahya Valisi Kenan Çiftçi, Gazeteciler Cemiyeti Başkanı İhsan Tunçoğlu ve basın mensuplarının katıldığı etkinlik, Kütahya-Eskişehir karayolunun 46. kilometresindeki Sobran köyü arazisinde oluşturulan hatıra ormanında yapıldı.
Etkinlikte, protokol ve basın mensuplarınca ormana, basın kartı sahibi, gazeteciler, radyocular, televizyoncular adına fidan dikimi gerçekleştirildi.
- KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › Kütahya'da Gazeteciler Fidan Dikti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.