Malatya'da İki Merkez İlçede Sağlık Müdürlüğü Kuruldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Malatya'da İki Merkez İlçede Sağlık Müdürlüğü Kuruldu

18.06.2014 16:10

Malatya’nın Büyükşehir olmasıyla birlikte iki merkez ilçede sağlık müdürlüğünün kurulduğu bildirildi.

Malatya'nın Büyükşehir olmasıyla birlikte iki merkez ilçede sağlık müdürlüğünün kurulduğu bildirildi.

30 Mart 2014 yerel seçimiyle birlikte büyük şehir statüsü kazanan Malatya'da İl Sağlık Müdürlüğü'nün, merkez ilçe Battalgazi ve merkez ilçe Yeşilyurt'ta sağlık müdürlükleri oluşturdu.

Battalgazi Sağlık Müdürlüğü'ne Ahmet Dağhan, Yeşilyurt Sağlık Müdürlüğü'ne de Mahmut Saraç vekaleten atandı. - MALATYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Malatya'da İki Merkez İlçede Sağlık Müdürlüğü Kuruldu - Son Dakika


Advertisement