Eskişehir'de kaldıkları misafirhane de zehirlenen 2 kişi hastanede tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, Büyükdere Mahallesi Yunus Emre Sporcu Kamp Eğitim Merkezi Misafirhanesi'nde kalan Esra D. (17), Songul S. (23) biranda rahatsızlandı. Arkadaşlarının haber verdiği 112 Acil Servis ambulansıyla Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne götürülen 2 kişi tedavi altına alındı. Şahısların verdikleri ifadelerinde oturdukları salona ağır bir gaz kokusunun yayıldığını söyledikleri öğrenildi. Polis olayla alakalı soruşturma başlattı. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Misafirhanede Kalan 2 Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.