Kars'ın Selim ilçesinde yarıyıl tatiline girilmesinin ardından öğretmen ve öğrenciler memleketlerinin yolunu tuttu.
İlçede yarıyıl tatilini fırsat bilen öğretmen ve öğrenciler, bavullarını toplayarak, tatillerini geçirmek üzere memleketlerine gittiler. Otogarlarda büyük bir yoğunluğun yaşandığı Selim'de nüfus yoğunluğunda gözle görülür bir azalma yaşandığı belirtildi. Otogarda memleketlerine tatil için giden öğretmenler, birbirlerinden ayrılınca hüzün dolu dakikalar yaşadılar. Bazı öğretmenler göz yaşlarına hakim olamazken bazıları ise hüzünlendiklerini belirttiler. - KARS
Son Dakika › Yerel › Öğretmen ve Öğrenciler Tatil Yolunda - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.