Ressam Gülsen Erdoğan, "Retrospektif" adlı yağlı boya resim sergisini açtı.
Fikret Otyam Sanat Galerisi'nde açılan "Retrospektif" adlı sergiye sanatseverler yoğun ilgi gösterdi.
Serginin açılışında konuşan Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşleri Daire Başkanı Adem Akyürek, 5 yılda dolu dolu sanat çalışmaları yaptıklarını ve yapmaya devam edeceklerini söyledi. Akyürek, " Antalya'da kültür ve sanat adına yaşamın devam etmesi için bu tür çalışmaları yoğunlaştırdık" dedi.
Sanatçı Gülsen Erdoğan ise "Retrospektif" adını verdiği yağlı boya resim sergisinde, belirli dönemlerdeki ruh halini yansıtan 15 tablonun yer aldığını belirtti.
Sergi, 15 Mart'a kadar ziyarete açık kalacak. - Antalya
Son Dakika › Yerel › Retrospektif' Yağlı Boya Sergisi Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.