Sağlık Müdürlüğü'nde Yangın Tatbikatı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sağlık Müdürlüğü'nde Yangın Tatbikatı

14.09.2012 17:41

Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü personeline yangınla mücadele eğitimi verildi.

Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü personeline yangınla mücadele eğitimi verildi.

Sağlık Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, Fatih Toplantı Salonu'nda İtfaiye Eğitim Amiri Mustafa Koldar'ın sunumuyla gerçekleştirilen eğitimde, yangınlara karşı gerekli tedbirlerin alınması, araç, gereç, malzeme temini, tatbikatların eksiksiz uygulanması, personelin yangın konusunda bilinçlendirilmesi ve yangın cihazlarının nasıl kullanılacağı konularında bilgi verildi.

Verilen eğitim sonrasında müdürlük bahçesinde gerçekleştirilen tatbikatta, personelden bazıları yangın söndürme tüpleri ile ateşe müdahale etti. Tatbikata katılarak deneyim kazanmaya çalışan sağlık personelleri ile özel güvenlik personeli, olası bir yangına nasıl müdahale edeceklerini, yangın tüpünün kullanımı ile yangın söndürme tekniklerini uygulamalı olarak görme imkanı buldu.

Eğitime ve yangın tatbikatına, kurum yönetici ve çalışanları katıldı.

Muhabir: Orhan Çiçek

Yayıncı: Ahmet Caner Baysal - GAZİANTEP

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Sağlık Müdürlüğü'nde Yangın Tatbikatı - Son Dakika


Advertisement