Sağlık-Sen Lapseki ilçe temsilciği üyeleri piknikte bir araya geldi.
Çamlık Aile Çay Bahçesi'nde düzenlenen pikniğe, Memur-Sen İl Temsilcisi Dr. İsmail Temiz, Sağlık-Sen İl Temsilcisi Ergün Durusu ile sendika üyeleri ve aileleri katıldı.
Sağlık-Sen Lapseki Temsilcisi Mehmet Uz, yaptığı açıklamada, amaçlarının sendika üyelerini kaynaştırmak olduğunu belirterek, benzer etkinliklerinin süreceğini kaydetti.
- ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › Sağlık-Sen Üyeleri Piknikte Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.