Salihli Belediyespor'da Hedef 3 Puan - Son Dakika
Son Dakika Logo

Salihli Belediyespor'da Hedef 3 Puan

Salihli Belediyespor\'da Hedef 3 Puan
15.11.2012 14:18  Güncelleme: 14:28

Manisa BAL 8. Grup takımlarından Salihli Belediyespor'un Teknik Direktörü Hasip Ertürk, bu hafta zorlu Balçova deplasmanından puanla dönmeyi hedeflediklerini bildirdi.

Manisa Bölgesel Amatör Lig (BAL) 8. Grup takımlarından Salihli Belediyespor'un Teknik Direktörü Hasip Ertürk, bu hafta zorlu Balçova deplasmanından puanla dönmeyi hedeflediklerini bildirdi.

Bu hafta kendi evlerinde Uşak İl Özel İdarespor'u 3 - 0 yendiklerini ve emin adımlarla yollarına devam ettiklerini hatırlatan Ertürk, "Henüz ligin başındayız ama iyi bir performans sergiliyoruz. Daha da iyi olacağız. Bu hafta grubun lideri Balçova Belediyespor'a konuk olacağız. Bu maçtan puanla dönmek istiyoruz. Bunu da yapacak güçteyiz" dedi. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Salihli Belediyespor'da Hedef 3 Puan - Son Dakika


Advertisement