Şalpazarı'nda Kanser Taraması Başlatıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şalpazarı'nda Kanser Taraması Başlatıldı

08.04.2013 17:10

Şalpazarı ilçesinde kanser taraması başlatıldı.

Şalpazarı ilçesinde kanser taraması başlatıldı.

Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Kurumu'nca başlatılan kanser tarama çalışmaları kapsamında Şalpazarı Devlet Hastanesi bahçesinde mobil tarama istasyonu kuruldu.

İstasyonda, iki hafta süreyle 30 yaş üstü kadınlara, rahim ağzı ve meme kanserine yönelik taramalara başlandı. - TRABZON

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Şalpazarı'nda Kanser Taraması Başlatıldı - Son Dakika


Advertisement