Şalpazarı ilçesinde kanser taraması başlatıldı.
Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Kurumu'nca başlatılan kanser tarama çalışmaları kapsamında Şalpazarı Devlet Hastanesi bahçesinde mobil tarama istasyonu kuruldu.
İstasyonda, iki hafta süreyle 30 yaş üstü kadınlara, rahim ağzı ve meme kanserine yönelik taramalara başlandı. - TRABZON
Son Dakika › Yerel › Şalpazarı'nda Kanser Taraması Başlatıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.