"Seyyah Bizim Eller Projesi" Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Seyyah Bizim Eller Projesi" Başladı

05.02.2013 10:45

Kayseri'de, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yürütülecek "Seyyah Bizim Eller Projesi" başladı.

Kayseri'de, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yürütülecek "Seyyah Bizim Eller Projesi" başladı.

İl müdürü Mehmet Metin Özen, yaptığı açıklamada, proje kapsamında toplam 750 öğrenciye tarihi yerlerin gezdirileceğini söyledi.

Projenin Türkiye genelinde uygulandığını vurgulayan Özen, şunları kaydetti:

"4 Şubat-26 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan 'Seyyah Bizim Eller Projesi' sayın bakanımızın talimatı ile başladı. Bu projenin amacı ilimizde, çevre ilçelerde ilin tarihi yerlerini görmemiş ve görme imkanı olmayan gençleri getirip buraları gezdirmek. Proje kapsamında Hacılar ilçemizdeki gençlerimizle sabah kahvaltıda buluştuk. Öğlen yemeğinde de Erciyes'te mangal yaptık. Çocuklar gondola binip, kayak yapmanın keyfine vardılar. Bu proje kapsamında toplam 750 öğrencimizi getirip gezdireceğiz."

Muhabir: Sercan Küçükşahin

Yayıncı: Orhan Canbulatel - KAYSERİ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel 'Seyyah Bizim Eller Projesi' Başladı - Son Dakika


Advertisement