Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi

15.02.2012 18:00

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde mücadele eden Tarsus Belediyesi takımının Menajeri Melahat Aydın, hafta sonu deplasmanda yapacakları Beşiktaş maçından galibiyetle ayrılmayı hedeflediklerini bildirdi.

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde mücadele eden Tarsus Belediyesi takımının Menajeri Melahat Aydın, hafta sonu deplasmanda yapacakları Beşiktaş maçından galibiyetle ayrılmayı hedeflediklerini bildirdi.

Aydın, yaptığı açıklamada, Beşiktaş maçının hazırlıklarını sıkı bir şekilde sürdürdüklerini belirterek, son 2 karşılaşmada galip gelerek büyük moral bulduklarını belirtti.

Şu anda iyi bir çıkış yakaladıklarını dile getiren Aydın, açıklamasında şunları kaydetti:

"Oynadığımız Ceyhan Belediyespor ve Kayseri Kaski karşılaşmalarından galibiyetle ayrıldık. Bu iki karşılaşmada teknik ekip ve oyuncularımız üzerlerine düşen görevleri fazlasıyla yerine getirmişlerdir. Bu hafta oynayacağımız Beşiktaş karşılaşmasından da galibiyetle ayrılıp çıkışımızı sürdürmek istiyoruz."

- MERSİN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi - Son Dakika


Advertisement