Yenişehir Devlet Hastanesi'nde yangın tatbikatı yapıldı.
Başhekim Yardımcısı Yusuf Ergün Kalaycıoğlu, hastane olarak kalite sistemleriyle çalıştıklarını belirterek, "Bundan böyle Sağlık Bakanlığı Hizmet Kalite Standartları (HKS) çerçevesinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Tedbir amaçlı yaptığımız yangın tatbikatını profesyonel afet yönetimi çerçevesinde gerçekleştiriyoruz" dedi.
Kalaycıoğlu, her yıl belirli zamanlarda bu tür tatbikatlar yaptıklarına işaret ederek, "Belediye İtfaiye Müdürlüğü'nden gelen profesyonel ekiple birlikte yaptığımız bu tatbikatımıza personelimizi de katıyoruz. Olası bir yangında yapılacak olan çalışmalar ile ilk yardım konusunda eğitim veriyoruz" diye konuştu.
Muhabir : Harun Sak/ Mehmet Bayer
Yayıncı : Haluk Yüksel - BURSA
Son Dakika › Yerel › Yenişehir Devlet Hastanesi'nde Yangın Tatbikatı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.