Zonguldak'ta "İyiyim" adlı tiyatro oyunu sahnelenecek.
Ankara Devlet Tiyatrosu, Hüseyin Alp Tahmaz'ın yazdığı, yönetmenliğini Volkan Özgömeç'in üstlendiği oyun 6-7 Şubat'ta Atatürk Kültür Merkezi'nde izleyenlerle buluşturacak.
Sahne amirliğini Alaaddin Eryürek'in yaptığı oyunda, 6 oyuncunun rol aldığı bildirildi. - Zonguldak
Son Dakika › Yerel › Zonguldak'ta Kültür Sanat - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.