Bağ evinde kadın cesedi bulundu
GAZİANTEP - Gaziantep'te 2 katlı metruk bağ evinde çürümüş kadın cesedi bulundu. Cesedin 6 ila 8 ay önce bırakıldığı tahmin ediliyor.
Edinilen bilgiye göre, vatandaşların ihbarı üzerine harekete geçen jandarma ekipleri Burkarakuyu mahallesinde yolu üzerinde bulunan 2 katlı bağ evine gitti. Pis kokuların yayıldığı binada arama yapan ekipler battaniye ve poşete sarılı ceset ile karşılaştı. Etleri tamamen çürüyen ve kemikleri kalan cesedin 6 ila 8 ay önce ölen bir kadına ait olduğu ileri sürüldü. Olay sonrası kimliği belirlenemeyen kadın cesedi otopsi yapılmak üzere Gaziantep Adli Tıp Kurumuna götürüldü.
Olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatılırken, aylar sonra cesedi bulunan kadının kimliğinin tespitine yönelik araştırma başlatıldı.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Son Dakika › 3.Sayfa › Bağ evinde kadın cesedi bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.